Razvratire. Qui Prodest.

Mai jos este o discutie publica de pe grupul Vlad Tepes / Facebook: https://www.facebook.com/home.php?sk=group_198039356899785&notif_t=group_activity

Starea NATIUNII http://stareanatiunii.com/ prezinta un videoclip inspirat dupa o poezie scrisa de poetul Marius-Adrian Porojnicu. Versurile pe http://www.youtube.com/watch?v=5rQmiFKt5Lk&feature=youtu.be

about an hour ago · Like · · Unsubscribe

Giuseppe Salmeri and 2 others like this.

Like Update 29.05.11 h10:48:

  • Alex Imreh da frumos facut. dar un lucru nu inteleg eu – de ce apar in poze DOAR pdl-isti, hotii de dinaintea lor au ajuns eliberatori? cu ce e mai bun usl decit pdl?? ilici cu ai lui au pus bazele, pdl e doar generatia mai tinara. toti reprezinta aceeasi clasa politica – fosta aristocratie rosie devenita clasa oligarhilor/baronilor/baietilor destepti, toti impreuna formeaza statul mafiot, afacerile le fac mina in mina. cred ca am fost cit se poate de clar, as dori un raspuns la fel de clar.

    Marius-Adrian Porojnicu ‎:) !

  • about an hour ago · Like

  • Alex Imreh ‎?

    about an hour ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu ‎(eu scriu doar versurile….,….)

    about an hour ago · Like

  • Alex Imreh Dar cind accepti sa fie folosite versurile, cind POSTEZI tu acest video intelegi exact mesajul. Vrei sa zici ca versurile tale sint deturnate?

    about an hour ago · Like

  • Alex Imreh daca nu ai fi de acord cu mesajul nu ai posta tu acest video. mesajul e 100% clar – doar contra pdl ceea ce miroase a propaganda usl. adica razvratirea e din lac in putz(a).

    about an hour ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu Cum sa fie deturnate bre ?!? Si ce treaba am eu cu uslasii?!?S’apoi,jecmanitorii sunt mereu la putere, de vre-o douazeci de ani ,n’asa ?

    about an hour ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu Daca insinuezi ca as avea vre-un contract cu vre-un partidpolitic,raspunsul e nu: nu am ! {Imagineaza-ti numa’, cum as scrie, daca as avea un asemenea contract! :)))) Ha,ha,ha !}

    53 minutes ago · Like

  • Alex Imreh Eu daca as vedea ce se face IN NUMELE MEU cu textele mele, in locul tau … Ai nu ai contract, asta face textul tau, propaganda usl contra pdl. Adica usl=ilici/voiculescu/pnl-patriciu se revolta contra base? Hotul striga hotul cu poeziile tale? Nu e nici o insinuare, este cit se poate de evident.

    47 minutes ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu Dragul meu, cuvantul meu se aude-asa cum ai remarcat-contra celor ce ar trebui sa faca ce nu vor sa faca ;contra cuvantului meu,puteti opune cuvantul vostru,n’asa ?De inteles, se intelege doar ce vreau eu sa spun : la asta ma pricep si-i cam greu sa ma combati, pe acest „teren”,nu ? 🙂

    30 minutes ago · Like

  • Alex Imreh Eu vad mesaj contra pdl fara sa fie contra psd. Psd si pdl sint la fel. Daca o luam logic o sa fie cam greu sa ma combati cu abureli.

    26 minutes ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu ‎:) Pai de abureli te ocupi tu : cel putin aici,sau nu ? :))))

    24 minutes ago · Like

  • Alex Imreh Deci avem o razvratire contra pdl si atit. Cine va inlocui pdl daca razvratirea reuseste? Domle spune clar – ce sustii mata cu acest video? Asa direct ca intre barbati. Eu am spus clar, o razvratire contra pdl care sugereaza doar alternativa democratica de acum este o falsa razvratire.

    17 minutes ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu ‎?!?

    14 minutes ago · Like

  • Alex Imreh ‎??

    14 minutes ago · Like

  • Alex Imreh Sa luam 100 de oameni si sa-i intrebam ce inteleg din acest video. Inteleg 1) razvratire contra sistemului mafiot, contra politicienilor care s-au dovedit a fi la fel indiferent ca sint pdl sau usl sau inteleg doar 2) razvratire contra pdl, contra base si atit ceea ce implica solutia usl.

    10 minutes ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu ‎100% o sa inteleaga ce am spus eu : parol ! 🙂

    8 minutes ago · Like

  • Alex Imreh Ce ai spus tu? CE SPUI TU? Care din doua??? Hai soldati ai lui Vlad Tepes nu fiti timizi! Spune-ti ce intelegeti din acest video? 1) sau 2) sau poate aveti un alt inteles 3)… Hai sa ne cernem!!

    5 minutes ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu Ha,ha,ha ! Am si uitat ce m-ai intrebat ! Vezi? Ce spun eu, e usor de tinut minte : as putea chiar spune ca ce am zis, devine obsesiv,n’asa ? :))))

    2 minutes ago · Like

  • Alex Imreh Deci spui ca ai uitat ce scrie cu citeva rinduri mai sus dar eu sint aburitorul? Daca ai uitat nu trebuie decit sa citesti ce scrie mai sus si vei putea raspunde. Vrei sa sa repet intrebarea?

    2 seconds ago · Like

    • Alex Imreh Deci spui ca ai uitat ce scrie cu citeva rinduri mai sus dar eu sint aburitorul? Daca ai uitat nu trebuie decit sa citesti ce scrie mai sus si vei putea raspunde. Vrei sa sa repet intrebarea?

      7 minutes ago · Like

    • Marius-Adrian Porojnicu Care intrebare ?––––––––––––––––––––––-Ridica-te !
      Motto: “Poporul e norodul, nu tagma jefuitorilor !”
      Tudor Vladimirescu
      See More

      5 minutes ago · Like · 1 person

    • Alex Imreh Qui prodest? Eu vad ca identifici tagma jefuitorilor doar cu pdl!! Acest video facut asa cum e facut, cu acele poze – cui foloseste? Eu daca zic razvratire, eu Alex Imreh zic razvratire si contra pdl si contra usl ca sint impreuna din aceeasi tagma a jefuitorilor. Esti de acord cu mine sau nu?

      14 seconds ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu Eu sunt de acord cu mine,parol !–––––––––––––––––S.O.S. !!!
    See More

    3 minutes ago · Like

  • Alex Imreh Aaaa.. deci tu doar scrii textul de mesaj se ocupa altcineva. Frumoasa logica. Daca eu o sa iau acest video si il editez si in loc de pozele cu basescu o sa pun poze cu basescu si iliescu si nastase si voiculescu si toti ceilalti inseamna ca nu vei avea nimic impotriva, textul tau va avea acelasi mesaj consistent cu parerea ta. Asa e?

    2 seconds ago · Like

Marius-Adrian Porojnicu Tzzzzzzz! Logic,nu ?–––––––––––––––––––––La posta !
See More

2 minutes ago · Like

  • Marius-Adrian Porojnicu Daca o sa va folositi de poeziile mele, fara sa aveti acordul meu, casa de avocatura ce ma reprezinta, o sa va ceara in instanta o suma deloc neglijabila ! In locul dumneavoastra, n’as face treaba asta: parol ! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    4 minutes ago · Like

  • Alex Imreh Popularizez un video. De ce este atita suparare? Ma folosesc doar de comentarii publice. Am dat doar link la un video care este ‘inspirat de o poezie’.

    a few seconds ago · Like

  • Romeo Tarhon Interesant colajul si virulente versurile, apreciez. Doar ca dumneata, stimate poet, ai rupt in doua istoria din ultimii 21 de ani de prigonire, de jaf, de manipulare, de degradare, de nemernicie a haordei politice care a confiscat tara si viitorul romanilor, dumneata nu infierezi decat utima si actuala etapa a decadarii, ultima sleahta de tradatori si pradatori, de parca istoria recenta a Romaniei incepe direct cu nenorocitii aflati azi la putere. Uiti ca si ei se trag din radacinile fesenisto-securiste, ca sunt la origini ieniceri, copii de suflet, ai lui Ilici spahii…Daca ai ingloba in opera dumitale video-poetica intreaga tagma a tradatorilor si pradatorilor din ultimii 21 de (bruc)ani, ai transmite mesaje mult mai corecte. Altfel risti sa ramai un poet-agitator. Asa au facut nemernicii si prin „89 cand au concentart ura poporului impotriva lui Ceausescu, pregatindu-i inlaturarea pentru a pune mana nestingheriti pe sistem si pe viata noastra. Si acum, inducand si concentrand ura, de catre fel si fel de mercenari de imagine, impotriva Basescului (oricum fara viitor, epuizat, depasit) si pedelistilor lui, nu faceti decat sa se repete stratagema acelei lovituri discrete de stat, pregatind de fapt o noua haita si un nou sistem poate si mai decimant, si mai ticalos. Hai sa indexm corect, sa punem la zidul infamiei, sa lustram in corpore clasa politica si oligarhica a ultimilor 21 de an i si vom avea o alta decshidere spre reconstructie, spre recuperarea morala si spre eradicarea urei, dihoniei, dezbinarii, manipularii, fragmentarii natiunii. Caci este mare trebuinta de unire in cuget si-n simtiiri, nu de mentinerea unei stari conflictuale intre diferitele categorii si generatii de romani prostiti de catre toate partidele, fara exceptie. Este nevoie de o societate civica sanatoasa care sa isi lustreze clasa politica si sa isi aleaga reprezentanti de soi, pentru a sparge sistemul si pentru a construi un altul, pe temelii sanatoase, fara indivizi compromisi, penali…

Despre Alex Imreh

http://www.aleximreh.ro http://www.facebook.com/alex.imreh 0742-669918
Acest articol a fost publicat în Manipulari, diversiuni și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

